DOOR gaat verder als Growers United
Geplaatst op 16 oktober 2020
"De nieuwe naam past naadloos bij onze strategie van samen ondernemen. Daar ligt de kracht van de coöperatie die in 2013 is opgericht", vertelt voorzitter Jack Groenewegen trots. Directe aanleiding voor de nieuwe naam is onze nieuwe strategie waarin onze gezonde vruchtgroenten van een eerlijke bron centraal staan. "Onze strategie moet waarde toevoegen voor onze leden en bijdragen aan een sterke positie voor onze telers. Daar draait het voor ons om," aldus algemeen directeur Jan Opschoor.
Good food in good hands
"We zetten de consument centraal in onze nieuwe strategie. Dat willen we ook uitstralen met ons nieuwe verhaal en onze belofte: Good food in good hands. Growers United is een coöperatie van familiebedrijven met jarenlange ervaring, echte vakmensen", vult commercieel directeur Perry Dekkers aan. "Samen met onze klanten willen we zoveel mogelijk consumenten verleiden om op meerdere momenten per dag te genieten van gezonde, betrouwbare en smaakvolle vruchtgroenten van topkwaliteit. Direct van de bron en duurzaam geteeld."
Gezamenlijk verpakkingscentrum
De nieuwe naam hangt binnenkort aan de gevel van het nieuwe verpakkingscentrum, dat gezamenlijk eigendom is van onze leden. Onze merken Prominent, Purple Pride, SweetPoint, Green Diamonds en PapriCo bundelen steeds meer de krachten, waaronder gezamenlijk verpakken. De nieuwbouw langs de A20 in Maasdijk, wordt deze maand in gebruik genomen door de eerste medewerkers. Stap voor stap vindt het op maat verpakken en distribueren van de tomaten, aubergines, puntpaprika's en komkommers onder het nieuwe dak plaats. Het verpakken van de blokpaprika's van PapriCo blijven we in Noord-Holland doen en de activiteiten aan de Scheeweg in De Lier verhuizen in de komende jaren, stap voor stap, naar het nieuwe pand in Maasdijk.
Bekijk hier de video van Growers United
Bron: Goedemorgen