Zuidkoop bouwt steeds meer op Fruit Attraction

Zuidkoop bouwt steeds meer op Fruit Attraction

Dinsdag 8 oktober opent de beurs Fruit Attraction in Madrid haar deuren voor het publiek. Deze steeds belangrijkere beurs voor de AGF sector is de afgelopen jaren sterk gegroeid.

Nederland is op deze internationale beurs goed vertegenwoordigd door deelname van vele handelsbedrijven, veredelaars, importeurs en exporteurs.

Zuidkoop b.v. uit De Lier is al een kleine week aanwezig in Madrid met een team van 25 personen om de presentaties voor onder andere de bedrijven Nature’s Pride, Cool Control, Direct Source International, Berry World en Roveg te realiseren. Ook het Nederlandse paviljoen georganiseerd door de Holland Fresh Group met een grootte van 704 m2 en ruim 34 inzenders valt onder de verantwoording van Zuidkoop.

Het gehele proces van ontwerp tot uitvoering inclusief productarrangement en service tijdens de beurs is volledig in handen van Zuidkoop, waardoor de standhouders volledig worden ontzorgt en zich optimaal kunnen focussen op hun aanwezigheid op de beurs en de ontmoetingen met potentiële klanten en toeleveranciers uit de hele wereld.

Voor het creatieve bedrijf uit De Lier is dit één van de belangrijke beurzen waar zij zorgen voor de uitstraling van de Nederlandse tuinbouwsector keten breed. Door het jaar heen reist het team van Zuidkoop over de hele wereldbol, van Amerika tot Hong Kong, om te zorgen dat zowel de gehele sector, sierteelt, voedingstuinbouw en tuinbouwtechniek goed gepositioneerd wordt en op verrassende wijze onder de aandacht wordt gebracht bij professionals en inkopers wereldwijd.

 

Bron:

Deel artikel