Quality Pack onthult nieuwe identiteit

Quality Pack onthult nieuwe identiteit

Quality Pack, specialist in verpakkingen voor groenten en fruit, onthult met trots haar nieuwe identiteit. Het bedrijf staat ruim 75 jaar bekend als betrouwbare verpakkingspartner voor bedrijven in de AGF-sector. De rebranding markeert een nieuw hoofdstuk, passend bij de kernwaarden en toekomstambities van Quality Pack.

Met vertrouwen kijkt Quality Pack naar de toekomst, waarbij innovatie, toewijding en sterke samenwerkingsverbanden met partners centraal staan in het creëren van verpakkingen die waarde toevoegen aan groenten en fruit. De vernieuwde merkidentiteit weerspiegelt dit vertrouwen in de toekomst.

“Het team van Quality Pack is voortdurend in beweging, op zoek naar passende oplossingen en nieuwe ontwikkelingen. We willen graag voorop blijven lopen in innovatie en met hoogstaande producten consumenten verrassen. Deze rebranding weerspiegelt onze toekomstambities, waarbij we passende verpakkingsoplossingen en service blijven bieden zoals partners dat van ons gewend zijn. Tegelijkertijd doet het recht aan onze innovatiekracht, toewijding en passie voor vers”, vertelt Marnix van der Caaij, directie Quality Pack.   

Naast een nieuwe visuele identiteit heeft Quality Pack ook haar corporate story en website vernieuwd. De corporate story vertelt het verhaal van passie, toewijding en inventiviteit waarmee het bedrijf ambities realiseert. Het onderstreept de waarden en het streven naar innovatie die het team van Quality Pack drijft om de juiste verpakkingsoplossingen aan partners te bieden.

Maak kennis met de nieuwe identiteit
Op de nieuwe website van Quality Pack is het mogelijk om kennis te maken met de vernieuwde uitstraling en het bedrijfsverhaal. Bezoek de website via www.qualitypack.nl en lees meer over onze passie voor vers, kwaliteit en innovatie.

Quality Pack is een betrokken verpakkingspartner voor bedrijven binnen de AGF-sector. Sinds 1948 ontzorgt het bedrijf partners met verpakkingsoplossingen, en slaagt zij erin verpakkingen te ontwikkelen die niet alleen functioneel zijn, maar ook bijdragen aan de merkidentiteit en duurzaamheidsdoelen. Met complete verpakkingsconcepten, opvallende Retail verpakkingen en unieke merkconcepten voegt het bedrijf waarde toe aan versproducten.  

 

Bron:

Deel artikel